Termeni si Conditii

I. Regulament Poiana Verde:

1. Ziua hoteliera incepe la ora 14:00 (ora la care se poate ocupa camera/check-in).

2. Ziua hoteliera se termina la ora 12:00 (ora la care se elibereaza camera/check-out).

3. Eventualele prelungiri sau late check-out se vor anunta la receptie cu cel putin 24 h inainte si se vor asigura in functie de disponibilitate.

4. Pensiunea isi rezerva dreptul de a alege pentru dumneavoastra tipul si pozitia camerei in functie de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastra.

5. Solicitarile turistilor de a beneficia de camere alaturate sau pentru un anumit tip de camera (matrimonial, twin), nu se pot confirma pana la momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.

6. La cazarea oaspetilor in hotel este obligatoriu sa prezentati urmatoarele documente: voucher sau bilet de odihna si tratament, BI/CI, pasaport in original si copie dupa certificatul de nastere al copiilor.

7. Pentru efectuarea unei rezervări este necesar achitarea unui avans NERETURNABIL, în cazul anulării acesteia.

8. Accesul la Ciubăr se face doar in urma unei rezervări a acestuia pentru o perioada de timp stabilită de unitate!

9. Folosirea prosoapelor si a lenjeriei din dotarea camerei este strict interzisa in alte scopuri.

10. Servirea micului dejun se face intre orele 8:00 – 10:00

11. Este strict interzis sa se faca pachete din preparatele servite la micul dejun, micul dejun inclus se serveste doar in incinta restaurantului.

12. In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu tinuta decenta.

13. Bauturile si preparatele culinare comandate vor fi servite exclusiv in saloanele, respectiv terasele restaurantului.

14. Pensiunea își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii pensiunii sau deranjează alți clienți.

15. Pensiunea nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute in camere (furturi de obiecte, obiecte uitate) sau in spațiul verde destinat recreerii.

16. Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleasi conditii la plecare. Eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist.

17. Nu este permisa introducerea si folosirea in camere de aparate electrocasnice (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, plita electrica si alte aparate electrocasnice de acest gen).

18. Este interzis accesul oaspetilor suplimentari in pensiune fara acordul receptiei si fara a se legitima cu un act de identitate.

19. Iubim animalele dar nu este permis accesul cu animale de companie in pensiune. Pensiunea are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.

20. Conducerea Pensiunii se obliga ca, in cazul in care, datorita unor situatii neprevazute nu poate onora rezervarea confirmata, sa ofere cazare turistilor in aceleasi conditii la alta unitate de cazare, diferenta de cost suportand-o conducerea pensiunii.

21. Nu se accepta decomandari/modificari la rezervarile efectuate prin programele Early Booking (inscrieri timpurii). Astfel, pentru anularea/renuntarea la pachetele de servicii rezervate prin acest program, penalizarea este de 100% din valoarea pachetului.

22. La predarea camerei turistii au obligatia sa restituie la receptie cheia.

23. Nerespectarea regulamentului pensiunii duce la refuzarea prestarii de servicii catre oaspetele in cauza (neasumarea raspunderii pentru restituirea diferentei de valoare a sejurului). Pensiunea isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii.

24. Acest regulament poate suferi modificari fara o notificare prealabila.

II. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

1. CE DATE PRELUCRAM?

În vederea livrării serviciilor de cazare, confirmării rezervarii si informării dvs. privind stadiul comenzii, oferirii de răspunsuri la reclamațiile plasate, precum și a exercitării unor activități de promovare a serviciilor noastre, activități administrative și de media, sunteți de acord să ne încredințați următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, cnp (pentru emitere facturi pentru persoane fizice), adresa de domiciliu, adresa de e-mail, număr de telefon.

2. CARE ESTE SCOPUL?

Datele cu caracter personal furnizate cu consimțământul dvs. sunt și vor fi colectate și prelucrate de noi exclusiv în scopurile urmatoare:

– rezervarea camerelor pe numele dvs.

– intocmirea de facturi fiscale, si prelucrarea datelor in contabilitate

– activitati de promovare si marketing

Menționăm faptul că prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează în temeiul consimțământului dvs. în acest sens (art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, numit în cele ce urmează Regulament/ul.

3. CINE ARE ACCES LA DATELE DVS.?

Utilizăm diferite servicii de la furnizori externi sau interni (”persoane împuternicite de operator”), cărora le putem transmite o parte din datele cu caracter personal colectate de la Dvs., cu mențiunea expresă că vom apela doar la persoane împuternicite care oferă garanţii suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerinţele prevăzute în Regulament şi să asigure protecţia drepturilor dvs. Categoriile de servicii pentru care colaborăm cu furnizorii mai sus menționați și datele cu caracter personal transferate acestora sunt următoarele:

• Servicii de facturare si de contabilitate – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă, CNP

• Servicii de curierat/poștă – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;

• Servicii de comentarii – nume, prenume, e-mail;

• Servicii juridice – nume, prenume, adresă, cnp;

4. CÂT TIMP SUNT STOCATE DATELE DVS.?

Datele cu caracter personal furnizate de dvs. vor fi prelucrate pe perioada derulării relațiilor contractuale cu Dvs., precum și ulterior, pentru o durată rezonabilă, care nu poate fi mai lunga decât termenul prevazut de lege.

5. CARE SUNT DREPTURILE DVS.?

În calitate de persoană vizată, aveți următoarele drepturi:

– dreptul de acces la date – aveți dreptul de a obține o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc, precum și acces la datele respective; totodată, puteți obține o copie a datelor cu caracter personal furnizate societății noastre și care fac obiectul prelucrării; cu excepția cazului în care solicitați un alt format, informațiile vă vor fi furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent;

– dreptul la rectificare – aveți dreptul de a obține rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, precum și dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete; vom comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;

– dreptul la ștergerea datelor – aveți dreptul de a obține ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, fără întârzieri nejustificate; ne asumam obligația de a șterge datele respective, atunci când: (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; (ii) vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; (iii) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea; (iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; (v) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale în temeiul dreptului Uniunii sau al legislației române; vom comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice ștergere a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;

– dreptul la restricționarea prelucrării – aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazul în care vă aflați într-unul din următoarele cazuri: (i) contestați exactitatea datelor, pentru perioada care ne permite să verificam exactitatea datelor; (ii) prelucrarea este ilegală, iar Dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (iii) nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrarii, dar Dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; vom comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice restricționare a prelucrării, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;

– dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele Dvs. cu caracter personal, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și de a transmite aceste date altui operator, în anumite condiții;

– dreptul la opoziție – aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, în orice moment, prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții;

– dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;

– dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;

– dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

6. CUM AVEȚI ACCES LA DATELE DVS.?

Pentru orice întrebări sau cereri referitoare la datele cu caracter personal pe care ni le-ați transmis, inclusiv în vederea exercitării drepturilor pe care le aveți, astfel cum sunt acestea menționate în cadrul secțiunii anterioare, ne puteți contacta la adresa: Slănic Moldova, str. Nicolae Bălcescu, nr.89, judetul Bacău.

Precizăm faptul că prin acceptarea acestui acord, datele Dvs. personale vor fi prelucrate, conform prezentei Politici de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.

Pensiunea Poiana Verde

Adresa: Slănic Moldova, str. Nicolae Bălcescu, nr.89, judetul Bacău.

E-maill: office@poiana-verde.ro

Email
Phone
Messenger
Messenger
Phone
Email